Kurzy komunikace a mediace
Proč vznikají konflikty? Jak komunikovat s lidmi, které ovládly silné emoce? Jakým způsobem říkat i nepříjemné věci tak, aby je ten druhý přijal?
Přijďte si vyzkoušet na vlastní kůži, jak si s konflikty poradit efektivněji a umět jim i předcházet. Pochopíte, proč a co se vám ve vašich komunikacích děje, naučíte se komunikační a mediační techniky směřující k lepší domluvě a pochopení se.
Kurzy pro veřejnost v konkrétních termínech i kurzy na míru pro týmy.
Ve svých kurzech propojuji práci s technikami komunikace v konfliktu, principy Nenásilné komunikace a technikami Motivačních rozhovorů. Vedou k posilování komunikačních dovedností v oblasti řešení konfliktů, napomáhají k lepšímu pochopení našich vlastních emocí a potřeb a motivují k aktivnímu přístupu ke změnám.
Kompletní přehled kurzů a seminářů

Celodenní intenzivní kurz
Intenzivně strávený den, kde se dozvíte zákonitosti konfliktu, jak komunikovat jinak, abyste mu předcházeli a jak si s ním poradit, když jej budete muset řešit. Naučíte se užitečné komunikační a mediační techniky a na praktických cvičeních je budete aktivně trénovat.

Podvečerní interaktivní workshop
Rozvinete své komunikační dovednosti v oblasti řešení sporů. Dozvíte se, jak vzniká konflikt a co se v té situaci ve vaší komunikaci děje. Naučíte se, jak lépe zvládat konfliktní situace či jim předcházet a vše budete na praktických cvičeních zkoušet.

Jak zvládat emoce
Podvečerní interaktivní workshop
Pro všechny, kteří chtějí lépe poznat svět emocí a učit se s nimi aktivně pracovat. Dozvíte se, jakou roli hrají emoce v našem prožívání a co nám signalizují. Na praktických cvičeních si vyzkoušíte, jak s emocemi pracovat, vědoměji je zvládat a také jak si poradit s vyhrocenými emocemi u druhých.

Pro začínající mediátory - Nácviky mediace
Intenzivní trénink mediačních
dovedností pro absolventy mediačních výcviků. Série 3 setkání určených k přímému nácviku mediace na vybraných modelových situacích, pod vedením
mediátorky.

Kurzy komunikace pro pracovní týmy
Chcete
se naučit, jak pracovat s konflikty ve vašem týmu, jak poskytovat
efektivně zpětnou vazbu, pracovat se zadáváním úkolů či nastavit správně
hodnocení zaměstnanců?